Informace a to i fotografické
Cestování historií architektury pro všechny |
se mají sdílet svobodně a neomezeně ne jen fikanými chytráky co hledají na každém peníze.
Svět má nárok ze své podstaty na volné šíření informací
Hlupák ovšem je manipulován deprivanty a špatnými poškozenými lidmi.
I některý fotograf se chová jakoby svět viděný čočkou kamery patřil jemu a nárokuje si z něj peníze za pochybné jakési umění okopírovat krásnou přírodu.
Sdílení a šíření informací umožňuje pokrok vědy a poznání. Lidé potřebují sociální sítě a o tom už nelze pochybovat.
Poznámka z diskuze:
Pan Pavel by nám chtěl parcelovat a zpeněžovat veřejný prostor. Je to u něj, jako lidovce jaksi v povaze věci, jeho ideologičtí otcové dokázali zpeněžit i věci, které vůbec neexistují.
Jako právník OSA samozřejmě má vyvinutý smysl jak ždímat peníze za věci, které lidé už několikrát zaplatili jinde. Právnická vynalézavost je nekonečná. Někdy už je těm pitomostem třeba učinit konec.
Žádný autor nebude osobně schvalovat tisíce bedekrů, prospektů cestovek ani pohlednic. Ale Svoboda zas vidí, jak pošle dráby vydírat podnikatele.
Kdo to je? - právo a umění - Wikipedie ?
Přesto - některý fotograf se chová jakoby svět viděný čočkou kamery patřil jemu a nárokuje si z něj peníze za pochybné jakési umění okopírovat krásnou přírodu. Ta mu nepatří a ani její obrázky nemůže ukrást a zpeněžit!
Dovolte mu to zpeněžit a prodá všechno co uvidí a prohlásí se za umělce!
Poznámka z diskuze:
Pan Pavel by nám chtěl parcelovat a zpeněžovat veřejný prostor. Je to u něj, jako lidovce jaksi v povaze věci, jeho ideologičtí otcové dokázali zpeněžit i věci, které vůbec neexistují.
Jako právník OSA samozřejmě má vyvinutý smysl jak ždímat peníze za věci, které lidé už několikrát zaplatili jinde. Právnická vynalézavost je nekonečná. Někdy už je těm pitomostem třeba učinit konec.
Žádný autor nebude osobně schvalovat tisíce bedekrů, prospektů cestovek ani pohlednic. Ale Svoboda zas vidí, jak pošle dráby vydírat podnikatele.
Kdo to je? - právo a umění - Wikipedie ?
Přesto - některý fotograf se chová jakoby svět viděný čočkou kamery patřil jemu a nárokuje si z něj peníze za pochybné jakési umění okopírovat krásnou přírodu. Ta mu nepatří a ani její obrázky nemůže ukrást a zpeněžit!
Dovolte mu to zpeněžit a prodá všechno co uvidí a prohlásí se za umělce!